Szervusztok!

Na a nagy visszatérést már nem erőltetem, majd elválik.

Amióta nem jelentkeztem azóta lett: 4 db téli gumi a homokfúvott majd festett eredeti 13-as méretű acélfelnikre. Ezafele letudva, ígg kezdtük a telet vmikor november elején. Napersze olajcserével, mert ugyebár rendes autóba rendes olaj rendes időközönként :)

És beköszöntött a tél. Valahol a kicsijézus érezhette, hogy nem akarom a jó erdélyi sózótt utakkal szétrágatni a Golfot. Meg is oldódott úgy, hogy kerül egy másik autó a családba. Így úgy nézett ki, hogy a Golf pihenni fog. Került is neki fedett száraz hely mindencsuda, de aztán az asszony rávetette a szemit az új járgányra és akkor nekem ismét elő kellett venni a Golfot :(

Nadeakkormár megkértem Lajos barátomat, hogy nézze meg a fűtőradiátort, mert megint gond volt. Nyáron ugye lustákvagyunk, fogy hát újratöltjük sze desztvíz van elég s minden. Persze szerelni kényelmesebb lenne egy nyári este egy kicsit mint a -20ba januárba, de na... érted :D

Szal fűtés updated s azzal haddszóljon!

Legyetek jók!

Üdv,

Én

U.I. A Spritmonitor.de segítségével végre összeraktam minden költséget. Számlákat persze őrizzük. Na és kijött az, hogy motorgenerál meg mindenanyavaja, mint az, h 3 hónapig jártam összevissza állított magasnyomásúval amíg került egy szaki aki beállította és igy visszatért a fogyasztásom a normálisba. Szárazon:

15270 km, 468 nap, 0,15 EUR/km. Na ehez várok kommenteket :)

U.I.I. És mostmár egyetlen kulcsom van az összes ajtómhoz +1 az üzemanyagtartályhoz. A 4+1hez képest nemis rossz :) Ha vkit hasonló gonddal szenved szóljon, elmesélem hogyanismikéntis

U.i.i.i. Kellene egy kormány, mert kihalt a dudám. Hja és egy hátsó ablakfűtés kapcsoló valamint egy belső világítás kapcsoló ami ajtónyitásra reagál. Nameg egy kézifék kábel  :) Köszi!

A bejegyzés trackback címe:

https://golf1983.blog.hu/api/trackback/id/tr995075015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása