Tegnap leadtam a vasat egyik ismerősömnek.  Csepegett a fagyálló a beltérben. Ettől persze folyamatosan párásodott úgy hogy alig lehetett kilátni belőle. Mára kiderült, hogy nem a vezetékkel van a gond, tehát megomlott a fűtőradiátor/kályha/kalorifer :( Hétfőn irány a bontó, remélem találok hozzá másikat. Hja, ha valaki tudja árulja el nekem hogy talál-e a II golf-é az enyémre?

Egyéb:villamossági javítások indultak a vonóhorog villamos része elég "érdekesen" lett bekötve,  a műszerfal világítása, vszínű kerül bele egy relé és új égők,mert a mostani olyan mintha mécsessel világítanék.

Kiderült hogy az ismeretségi körben van egy alvó '74-es kiadású. Holnap megyek megnézem, hátha használható ez-az belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://golf1983.blog.hu/api/trackback/id/tr363471886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VwTyp1G2 2011.12.18. 19:43:50

ha valóban '74-es évjáratú az a Golf amiről tudomást szereztél, az nagy érték, ne bontsátok szét,ha menthető!!
(pl. német ebay-en szép összegekért szoktak elkelni)

zotyas78 2011.12.19. 08:54:39

@VwTyp1G2: Ha olyan állapotban van akkor inkább felújítjuk azt is ;)

csabessz 2011.12.22. 10:23:12

Szevasz szomszéd! mindenkepp menteni kell a vasat!
Én külömben Székelyudvarhelyi vagyok hasonloban evezek 1 hónapja tettem szert énis egy csodára Golf 1 1.5 benzin automata. Nagyon tetszik, jovobe majd enis festem! :)

zotyas78 2011.12.22. 11:43:13

Adjon Isten komám! :)

Örömmel hallom, hogy nem vagyok egyedül a megyébe :) Jó tudni, hogy más is tart vasat a tűzben. Ha időd úgy tartja küldj majd egy telefonszámot imélen s amint átmegyek hívlak, h fussunk össze egy kávéra, lássuk találnak-e a vasak.

Legyen egy szép karácsonyod!

csabessz 2011.12.22. 18:54:45

Feltétlenül, már intézkedtem.
Neked is class Karácsonyt! :)
süti beállítások módosítása