Sziasztok!

Szokták volt mondani, hogy a félmunka nem munka. Hát ez valahogy nálam is sikeredett, mert napi használatba vettem és már bele is tekertem kb. 2200 km a vasba azután, hogy a felújítást nem fejeztem be. És ezért meg is tréfált, azaz a sors azt mondta, hogy Hello!.

Történt volt egy kellemes péntek este jöttem haza kb. 50 km-ről olyan 23:00 óra magasságában. Hideg az csak kb. -23 fok volt, de hát ez itt errefelé nem számít soknak. És egyszer csak éreztem, hogy olyan darabosan húz. Mintha kihagyna vagymi. Na ezt produkáltuk kb. vagy 10-15km olyan 70-80 km-es sebességgel, s utánna jött a baj... Utolértem valakit, aki lassú volt, kanyarba nem előzünk... Sebességet visszaváltottuk egyel, de fel már nem... Ekkor már csak 40-45 km/h.... Na és a következő településen fekvő rendőr miatt visszakapcs 1-esbe... és onnan fel már nem nem... Félreáll, vár 15 percet, elindul, de csak 1-es van. Na akkor félre és elmélkedtem egy kicsit azon, hogy miért is nem újítottam fel teljesen a gépet... Mert nincs rá pénz, mert nincs idő a garázsba szétszedve tartani, mert munkába naponta kell járni stb. Elmélkedés közben stoppolgattam, mert már csak 8-9 km van hazáig. Hazaértem, aludtam egy jót, oszt másnap feltankolva egy liter sebváltó olajjal elmentem az autóért. Hát mondom, meleg motor kell hozzá lássuk mit szól. Erre elindult, simán veszi a fokozatokat, olajszint rendben... Na erre varjál gombot! Azóta is veszi a sebességeket, volt hidegebb is és nem volt gond szóval aki megmondja h mi volt a baj annak fizetek egy Hargita sört a csikszeredai váci utca akármelyik vesztőhelyén.

Szép napokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://golf1983.blog.hu/api/trackback/id/tr714219574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása